reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lucia Zeleňáková

Lucia Zeleňáková

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Lucia Zeleňáková, mám 22 rokov a som študentkou II. stupňa na vysokej škole v oblasti ekonómie a podnikania. Pracujem ako inštruktorka skupinových cvičení v jednom z fitness centier v Bratislave. Mám dlhoročné skúsenosti v oblasti športu, nakoľko som pôsobila 10 rokov ako profesionálna športovkyňa vo viacerých kluboch a taktiež ma trénovalo vyše 25 trénerov. Som certifikovanou inštruktorkou flyfitu, ayfly tréningu a power jogy a prostredníctvom mojich článkov, by som vám chcela sprostredkovať moje vedomosti a skúsenosti v oblasti športu. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Súkromné

reklama
SkryťZatvoriť reklamu